Rammstein Discography 320 kbps [Download Mega]

Today we have in the blog the Rammstein discography, you can download direct from Mega, just clic the link under the album cover and enjoy, if you want, you can share it on google plus. 

Rammstein is a German Neue Deutsche Härte band, formed in 1994 in Berlin. Throughout its existence, Rammstein's six-man lineup has been unchanged—singer Till Lindemann, guitarists Richard Z. Kruspe and Paul H. Landers, bassist Oliver "Ollie" Riedel, drummer Christoph "Doom" Schneider and keyboardist Christian "Flake" Lorenz.
The majority of their songs are in German, but they have also performed songs entirely or partially in other languages including English, Spanish, French, and Russian. Rammstein's award-winning live shows are renowned for their pyrotechnic elements and both on- and off-stage theatrics. Rammstein's entire catalogue is published by Universal Music Group.

Herzeleid


1."Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?" (Do You Want To See The Bed in Flames?)
2."Der Meister" (The Master)
3."Weißes Fleisch" (White Flesh)
4."Asche zu Asche" (Ashes To Ashes)
5."Seemann" (Seaman)
6."Du riechst so gut" (You Smell So Good)
7."Das alte Leid" (The Old Sorrow)
8."Heirate mich" (Marry Me)
9."Herzeleid" (Heartache)
10."Laichzeit" (Spawning Time)
11."Rammstein"  

Sehnsucht


1."Sehnsucht" ("Yearning")
2."Engel" ("Angel"; featuring Bobo)
3."Tier" ("Animal")
4."Bestrafe mich" ("Punish Me")
5."Du hast" ("You Have")
6."Bück Dich" ("Bend Over")
7."Spiel mit mir" ("Play With Me")
8."Klavier" ("Piano")
9."Alter Mann" ("Old Man")
10."Eifersucht" ("Jealousy")
11."Küss mich (Fellfrosch)" ("Kiss Me (Fur Frog)")

Live aus Berlin


1."Spiel mit mir"
2."Bestrafe mich"
3."Weißes Fleisch"
4."Sehnsucht"
5."Asche zu Asche"
6."Wilder Wein"
7."Heirate mich"
8."Du riechst so gut"
9."Du hast"
10."Bück dich"
11."Engel"
12."Rammstein"
13."Laichzeit"
14."Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?"
15."Seemann"

Mutter


1."Mein Herz brennt" (My Heart Burns)
2."Links 2-3-4" (Left 2-3-4)
3."Sonne" (Sun)
4."Ich will" (I Want)
5."Feuer frei!" (Fire at Will!)
6."Mutter" (Mother)
7."Spieluhr" (Music Box)
8."Zwitter" (Hermaphrodite)
9."Rein raus" (In Out)
10."Adios" (Goodbye)
11."Nebel" (Fog)

Reise, Reise


1."Reise, Reise" (Journey, Journey)
2."Mein Teil" (My Part)
3."Dalai Lama"  
4."Keine Lust" (Don't Feel Like It)
5."Los" (Away/-less)
6."Amerika" (America)
7."Moskau" (Moscow, feat. Viktoria Fersh)
8."Morgenstern" (Morning Star)
9."Stein um Stein" (Stone By Stone / Brick By Brick)
10."Ohne dich" (Without You)
11."Amour" (Fr. Love)

Rosenrot


1."Benzin" (Petrol/Gasoline)
2."Mann gegen Mann" (Man Against Man)
3."Rosenrot" (Rose Red)
4."Spring" (Jump) 5:24
5."Wo bist Du" (Where Are You)
6."Stirb nicht vor mir" (featuring Sharleen Spiteri and Bobo; Don't Die Before I Do)
7."Zerstören" (Destroy)
8."Hilf mir" (Help Me)
9."Te Quiero Puta!" (featuring Carmen Zapata; Sp.: I Love You, Whore!)
10."Feuer und Wasser" (Fire And Water)
11."Ein Lied" (A Song)

Völkerball


Disc 1
1."Intro"
2."Reise, Reise"
3."Links 2-3-4"
4."Keine Lust"
5."Feuer frei!"
6."Asche zu Asche"
7."Morgenstern"
8."Mein Teil"
9."Stein um Stein"
10."Los"

Disc 2
1."Du riechst so gut"
2."Benzin"
3."Du hast"
4."Sehnsucht"
5."Amerika"
6."Rammstein"
7."Sonne"
8."Ich will"
9."Ohne dich"
10."Stripped"
11."Outro"

Liebe ist für alle da


1."Rammlied" (Rammsong)
2."Ich tu dir weh" (I Hurt You)
3."Waidmanns Heil" (Huntsman's Salute)
4."Haifisch" (Shark)
5."B********" (Bückstabü)
6."Frühling in Paris" (Springtime in Paris)
7."Wiener Blut" (Viennese Blood)
8."Pussy"  
9."Liebe ist für alle da" (Love Is For Everyone)
10."Mehr" (More)
11."Roter Sand"

Bonus Track
1."Führe mich" (Lead Me)
2."Donaukinder" (Children of the Danube)
3."Halt" (Stop)
4."Roter Sand (Orchester Version)" (Red Sand (Orchestral Version))
5."Liese" (Liese)

Made in Germany


Disc 1
1.«Engel»
2.«Links 2 3 4»
3.«Keine Lust»
4.«Mein Teil»
5.«Du hast»
6.«Du riechst so gut»
7.«Ich will»
8.«Mein Herz Brennt»
9.«Mutter»
10.«Pussy»
11.«Rosenrot»
12.«Haifisch»
13.«Amerika»
14.«Sonne»
15.«Ohne dich»
16.«Mein Land»

Disc 2
1.«Du Riechst So Gut '98» 
2.«Du Hast» 
3.«Stripped» 
4.«Sonne» 
5.«Links 2 3 4»
6.«Mutter» 
7.«Feuer frei!» 
8.«Mein Teil» 
9.«Amerika»
10.«Ohne Dich» 
11.«Keine Lust» 
12.«Benzin»
13.«Rosenrot»
14.«Pussy» 
15.«Rammlied» 
16.«Ich tu Dir Weh» 
17.«Haifisch»

6 comments: